Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Płaszczyzny lotniskowe

Fizyczne charakterystyki drogi startowej

Oznaczenie RWY/NR

Kierunek geograficzny

Wymiary RWY (m)

Klasyfikacja nośności nawierzchni/ nawierzchnia RWY i SWY

Współrzędne THR (WGS-84)/ Współrzędne końca drogi startowej
Undulacja geoidy progu (m)

Poziom progu i najwyższy punkt strefy przyziemienia dla podejścia precyzyjnego/ nieprecyzyjnego (m)

10

108.00° GEO

2504 x 50

RWY: PCN 46 F/B/X/T. CONC/ASPH

52°25’29,85”N 016°48”21,62”E 35,0m

93.9
93.0

28

288.00° GEO

2504 x 50

RWY: PCN 46 F/B/X/T. CONC/ASPH

52°25’05,43”N 016°50”27,94”E 35,0m

88.0

91.1


Oznaczenie RWY/NR

Nachylenie RWY i SWY

Wymiary SWY (M)

Wymiary CWY (m)

Wymiary pasa drogi

startowej (m)

OFZ

10

Patrz AD 2 EPPO 2-1-1

NIL

NIL

2964 x 300

Patrz: AD 2 EPPO 2-1-1/


28

Patrz AD 2 EPPO 2-1-1

NIL

NIL

2964 x 300

Patrz: AD 2 EPPO 2-1-1/



Radiowe pomoce nawigacyjne i lądowania


 Rodzaj pomocy, kat. ILS/MLS
(deklinacja dla VOR/ILS/MLS)

 ID CzęstotliwośćGodziny pracy
ILS GP
 335.000 MHz
H24

ILS LOC
( 4°E/Oct 05)
POZ
110.300 MHz
H24

 DVOR/DME
( 4°E/Oct 05)
 LAW 115.800 MHz
CH105X
 H24

DME
POZ
CH40X
H24


Światła podejścia i światła drogi startowej


 RWY APCH LGT THR LGT PAPI MEHT (m)
 TDZ
 Typy świateł podejścia

 LEN
INTST
 Kolor świateł progu WBAR   LEN
 1 2.1 2.2  3.14
 42 5
 10 Uproszczony 420 M
  NIL

 PAPI 3° po lewej stronie RWY
w odległości 336 m od THR
10, sektor pokrycia w
płaszczyźnie pionowej ±8.5°.

 

NIL
 NIL
 Świetlny system
podejścia “krzyż” z osią na
długości 420 m i poprzeczką w
odległości 300 m od THR 10
 LIH
INTST: 5 stopni
 LIH
INTST: 5 stopni
 
  
 28Świetlny system podejścia
precyzyjnego kat. I ALPA-ATA -
układ “krzyż” o długości 900 m
900 m
LIH
INTST: 5 stopni
Światła błyskowe od 30 m do 900 m (30 lamp)
od THR.
INTST: 3 stopnie
 G
LIH
INTST: 5 stopni
 G
LIH
INTST: 5 stopni
 NILNIL
 NIL

 RWY RCL LGT REDL RENL SWY LGT
      LEN
Kolor
 1 6.1 6.2 7.1 7.1 8 9
 10 NIL NIL 2500/60 FM 0 - 1900 m: W
FM 1900 - 2500 m: Y
LIH
INTST: 5 stopni
 R
LIH
INTST: 5 stopni
 NIL
 28 NILNIL
 2500/60 FM 0 - 1900 m: W
FM 1900 - 2500 m: Y
LIH
INTST: 5 stopni
 R
LIH
INTST: 5 stopni
 NIL

Płyty postojowe:

PPS-1


 Stanowisko Nr PPS Szerokość geograficzna Długość geograficznaLitera kodu statku powietrznego lub
typ statku powietrznego
 1 1 52°24'53,68"N 016°50'19,62"EA
 2 1 52°24'53,55"N 016°50'18,04"EB
 2A 1 52°24'54,42"N 016°50'19,46"EA
 3 1 52°24'53,62"N 016°50'15,93"EB
 3A 1 52°24'54,49"N 016°50'17,35"EA
 3B 1 52°24'53,62"N 016°50'17,31"EA
 4 1 52°24'53,69"N 016°50'13,81"EB
 4A 1 52°24'54,56"N 016°50'15,27"EA
 4B 1 52°24'53,69"N 016°50'15,19"EA
 5 1 52°24'53,75"N 016°50'11,70"EB
 5A 1 52°24'54,63"N 016°50'13,16"EA
 5B 1 52°24'53,76"N 016°50'13,08"EA
 6 1 52°24'53,78"N 016°50'09,49"EC
 7 1 52°24'53,83"N 016°50'06,72"EC
 8 1 52°24'54,27"N 016°50'04,22"EC
 9 1 52°24'54,78"N 016°50'02,00"E C-1
 10 1 52°24'55,16"N 016°49'59,54"E C-1
 11 1 52°24'55,45"N 016°49'57,42"E C-1
 12 1 52°24'55,56"N 016°49'54,99"EC
 13 1 52°24'55,83"N 016°49'52,44"EC
 14 1 52°24'56,18"N 016°49'49,91"EC
 15 1 52°24'56,48"N 016°49'47,36"EC
 15L 1 52°24'56,38"N 016°49'48,02"ED-1
 16 1 52°24'56,68"N 016°49'44,63"E D-1;C
 17 1 52°24'56,55''N 16°49'41,25''EA320
 17L 1 52°24'56,27''16°49'41,36''B737
 17L 1 52°24'56,39''16°49'41,40''B767
 18 1 52°24'56,60''16°49'38,37''B737
 18R 1 52°24'56,47''16°49'37,94''B747
 18R 1 52°24'56,41''16°49'37,93''B777
 19 1 52°24'56,69''16°49'35,78''B737
 20 1 52°24'56,78''16°49'33,19''B737
 20L 1 52°24'56,61''16°49'34,11''B747
 20L 1 52°24'56,55''16°49'34,10''B777
 40 1 52°25'03,04''16°49'38,82''B737
 40A 1 52°25'01,89''16°49'38,73''B737
 41 1 52°25'03,10''16°49'36,19''B737
 41A 1 52°25'01,98''16°49'36,10''B737
 42 1 52°25'03,19''16°49'33,60''B737
 42A 1 52°25'02,08''16°49'33,50''B737
 2 1 52°24'53,55"N 016°50'18,04"EB
 2A 1 52°24'54,42"N 016°50'19,46"EA
 3 1 52°24'53,62"N 016°50'15,93"EB
 3A 1 52°24'54,49"N 016°50'17,35"EA
 3B 1 52°24'53,62"N 016°50'17,31"EA
 4 1 52°24'53,69"N 016°50'13,81"EB
 4A 1 52°24'54,56"N 016°50'15,27"EA
 4B 1 52°24'53,69"N 016°50'15,19"EA
 5 1 52°24'53,75"N 016°50'11,70"EB
 5A 1 52°24'54,63"N 016°50'13,16"EA
 5B 1 52°24'53,76"N 016°50'13,08"EA
 6 1 52°24'53,78"N 016°50'09,49"EC
 7 1 52°24'53,83"N 016°50'06,72"EC
 8 1 52°24'54,27"N 016°50'04,22"EC
 9 1 52°24'54,78"N 016°50'02,00"E C-1
 10 1 52°24'55,16"N 016°49'59,54"E C-1
 11 1 52°24'55,45"N 016°49'57,42"E C-1
 12 1 52°24'55,56"N 016°49'54,99"EC
 13 1 52°24'55,83"N 016°49'52,44"EC
 14 1 52°24'56,18"N 016°49'49,91"EC
 15 1 52°24'56,48"N 016°49'47,36"EC
 15L 1 52°24'56,38"N 016°49'48,02"ED-1
 16 1 52°24'56,68"N 016°49'44,63"ED-1;C
 17 1 52°24'56,55"N 16°49'41,25''EA320
 17L 1 52°24'56,27'' 16°49'41,36''B737
 17L 1 52°24'56,39'' 16°49'41,40''B767
 18 1 52°24'56,60'' 16°49'38,37''B737
 18R 1 52°24'56,47'' 16°49'37,94''B747
 18R 1 52°24'56,41'' 16°49'37,93''B777
 19 1 52°24'56,69'' 16°49'35,78''B737
 20 1 52°24'56,78'' 16°49'33,19''B737
 20L 1 52°24'56,61'' 16°49'34,11''B747
 20L 1 52°24'56,55'' 16°49'34,10''B777
 40 1 52°25'03,04'' 16°49'38,82''B737
 40A 1 52°25'01,89'' 16°49'38,73''B737
 41 1 52°25'03,10'' 16°49'36,19''B737
 41A 1 52°25'01,98'' 16°49'36,10''B737
 42 1 52°25'03,19'' 16°49'33,60''B737
 42A 1 52°25'02,08'' 16°49'33,50''B737

PPP-2, PPS-3

Użytkowanie warunkowe: brak stoisk dedykowanych dla poszczególnych statków powietrznych, wyznaczone są pola postojowe dla statków powietrznych GA litery kodu A i B. Pola postojowe ograniczone są czerwoną linią. Statki powietrzne ustawiane są wg wskazań KRN. Kołowanie wyłącznie za „FOLLOW ME”. Przemieszczanie się załóg i pasażerów tylko w asyście przedstawiciela agenta obsługi naziemnej. Brak oświetlenia zgodnego z wymogami ICAO

Drogi kołowania

TWY „A” – 23m (ASPH)
TWY „B” – 23m (ASPH)
TWY „D1” – 23m (CONC/ASPH)
TWY „D2”  – 23m (CONC/ASPH)
TWY „F” – 18m (CONC)
TWY „N1” – 15m (ASPH)
TWY „N2” – 15m (ASPH)
TWY „R” – 23m (CONC/ASPH)
TWY „S” – 23m (CONC/ASPH)
REKLAMA
REKLAMA