Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Punkt Informacji Lotniskowej

Wtorek, 2020-03-17 

Zgodnie z rekomendacją Premiera RP oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego Punkt Informacji Lotniskowej został zamknięty.

Wszelkie pytania prosimy zamieszczać w komentarzach do:
posta na profilu Lotniska na Facebook.

W przypadku skarg lub reklamacji zapraszamy także do kontaktu e-mail:
pr@airport-poznan.com.pl.

Jesteśmy do Waszej dyspozycji i służymy pomocą!


Wszelkie pytania dotyczące:

  1. zmiany rezerwacji lotu lub wycieczek,
  2. zwrotu kosztów biletu,
  3. bagażu,
  4. wymaganych dokumentów uprawniających do odbycia lotu oraz
  5. dodatkowych usług,

 prosimy kierować bezpośrednio do linii lotniczych lub organizatorów wycieczek.

Przydatne informacje

Poniżej informacje, linki do stron internetowych, na których linie lotnicze zamieszczają instrukcje dotyczące postępowania w przypadku odwołanego rejsu oraz inne informacje przydatne w obecnej sytuacji.



Ryanair

Przewoźnik zaleca swoim pasażerom wypełnienie formularza zwrotu pieniędzy ONLINE.

  1. Pasażerowie, którzy mieli podróżować w marcu/kwietniu mogą bezpłatnie zmienić datę oraz kierunek zarezerwowanego lotu (uwaga: za darmo można zmienić tylko pierwotny kierunek połączenia).
  2. W przypadku zmiany destynacji na kierunek, którego cena jest droższa, pasażer ma obowiązek dopłacić różnicę w cenie.
  3. Nie można zmienić daty odwołanego rejsu na kwietniową.
  4. Możliwość anulowania/zwrotu pieniędzy za bilet dotyczy tylko tych pasażerów, których loty zostały odwołane. O odwołanych połączeniach przewoźnik informuje za pomocą SMS-ów i e-maili.
  5. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.

zwroty:

  1. formularz zwrotu pieniędzy / czat
  2. Informacje dotyczące zwrotu kosztów, i Informacje o odwołanych rejsach



Wizz Air

  1. Przewoźnik zwraca pełną kwotę płatności za anulowaną rezerwacją (tj. całkowitą opłatę) na konto WIZZ pasażera (w przypadku pierwszego lotu i, w stosownych przypadkach lotu powrotnego) dodatkowe + 20% jako bonus w postaci kredytu na koncie WIZZ. Po przesłaniu kredyt będzie do dyspozycji pasażera przez dwa lata. Kredyt można wykorzystać do zakupu dowolnych lotów / usług Wizz Air w ciągu najbliższych dwóch lat.
  2. Istnieje również opcja zwrotu środków przelewem bankowym lub na rachunek karty (zamiast kredytu na koncie WIZZ). W takim przypadku należy pamiętać, że wcześniej wspomniane dodatkowe 20% nie zostanie wypłacone. W ciągu dwóch tygodni przewoźnik wyśle pasażerom dodatkowy e-mail ze wszystkimi niezbędnymi instrukcjami i szczegółami dotyczącymi zwrotu 100% kosztów.
  3. Wizz Air poinformował, że wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online.
  4. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.

Więcej informacji na stronach wizzair.com




PLL LOT

  1. Procedura zmian i zwrotu biletów na stronach lot.com
  2. jak wrócić do Polski samolotem: #LOTdoDomu
 

UWAGA!
Na stronie lot.com jest możliwość zakupu biletu na pojedyncze wyloty Warszawy (m.in. do Wielkiej Brytanii).

  1. Elastyczna zmiana rezerwacji
  2. Najczęściej zadawane pytania
  3. Informacje dla podróżujących do Polski
  4. Procedury wjazdowe wybranych krajów



Lufthansa

  1. Informacje dotyczące zmiany rezerwacji



SAS

Informacje o odwołanych lotach, zwrot kosztów, zmiana rezerwacji na stronach flysas.com.

zwroty

  1. Formularz zwrotu kosztów



Pamiętajcie o serwisach internetowych, dzięki którym możecie dowiedzieć się, w jaki sposób wrócić do Polski z różnych zakątków świata:

  1. https://lotdodomu.com/
  2. https://www.lotdodomu.pl/
  3. facebook.com/POZnanAirport

Na naszym lotnisku nie funkcjonują obecnie punkty handlowe i gastronomiczne. Terminal jest otwarty - na jego teren wejdziecie głównym wejściem prowadzącym na halę odlotów. Na tablicy lotów wyświetlamy aktualne statusy lotów.


Powrót do listy
REKLAMA
REKLAMA