Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Komunikat w sprawie pojazdów pozostawionych na parkingach

Czwartek, 2020-03-19 

W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego wstrzymane zostały wszystkie loty międzynarodowe oraz część lotów wewnątrzkrajowych.

Wobec zaistniałej sytuacji Port Lotniczy Poznań-Ławica informuje, iż wydłużony czas postoju pojazdów na parkingach spowodowany problemami z powrotem do kraju lub kwarantanną będzie podlegał obniżonym opłatom za postój zgodnie z poniższymi zasadami:

1. Klienci, którzy dokonali rezerwacji miejsc parkingowych online i rozpoczęli parkowanie przed 13 marca 2020:

będą zobowiązani do opłacenia w kasach parkingowych niżej określonej kwoty za każdy dzień pozostawania pojazdu na parkingu poza okresem objętym rezerwacją:
  1. Parking P1, P2, P4 - 5 PLN za dzień
  2. Parking P3 - 7 PLN za dzień
  3. Parking P5/P6 - 2 PLN za dzień

2. Klienci, którzy dokonali rezerwacji miejsc parkingowych online na okres po 13 marca 2020, lecz nie rozpoczęli parkowania:

mogą ubiegać się o zmianę terminu rezerwacji. W tym celu prosimy o przesłanie informacji dotyczącej chęci zmiany terminu rezerwacji wraz z dopiskiem "zmiana z powodu wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego", na adres lawica@apcoa.pl.

3. Klienci, którzy pozostawili samochody na parkingach Portu Lotniczego bez dokonywania rezerwacji on-line i jeszcze ich nie odebrali:

będą zobowiązani do opłacenia niżej określonej kwoty za każdy dzień pozostawania pojazdu na parkingu poza pierwotnie planowanym okresem postoju.
  1. Parking P1, P2, P4 - 5 PLN za dzień
  2. Parking P3 - 7 PLN za dzień
  3. Parking P5/P6 - 2 PLN za dzień
Pasażerowie ci proszeni są o przesyłanie na adres lawica@apcoa.pl informacji o planowanym terminie odbioru pojazdu wraz z dokumentem potwierdzającym odwołanie planowanego lotu powrotnego, dokumentem potwierdzającym objęcie kwarantanną, itp. Na podstawie tych dokumentów obliczany będzie czas, za jaki pobierane będą zrabatowane opłaty. Należność za postój Klient regulował będzie w Biurze Obsługi Parkingu na Parkingu P2 przed wyjazdem z zajmowanego parkingu.

W każdym przypadku wydłużonego postoju, przed dokonaniem płatności w kasie automatycznej i przed opuszczeniem parkingu prosimy o kontakt z obsługą za pośrednictwem interkomu lub nr tel. 696 041 162.

Powrót do listy
REKLAMA
REKLAMA