Komunikat Portu Lotniczego Poznań-Ławica w sprawie utrudnień pasażerskich, w dniu 16.11.2019 r.
Szanowni Pasażerowie sobotnich, porannych lotów z Poznania do W9 1901 LTN wylot 09:40 oraz FR 7237 NYO wylot 09:40.
W imieniu Zarządu Portu Lotniczego w Poznaniu bardzo przepraszamy za wydarzenia z dnia 16 listopada 2019 roku.
W dniu wydarzeń (16.11.2019 r., godzina 12.29) na portalach społecznościowych Portu Lotniczego opublikowaliśmy informację z prośbą o kontakt tych pasażerów, którzy z przyczyn operacyjnych nie odlecieli do Londynu oraz Sztokholmu podanymi wyżej lotami o kontakt osobisty z lotniskiem w dniu 18.11.2019 r. lub kontakt e-mail na adres pr@airport-poznan.com.pl, celem dalszych ustaleń w procesie reklamacyjnym. Bardzo dziękujemy tym z pasażerów, którzy w dniu 18 listopada 2019 r. w godzinach 11.00-15.00 osobiście poświęcili swój czas na spotkanie z naszym przedstawicielem w Porcie Lotniczym. Informujemy, że dalsze kroki dla wszystkich pasażerów tych wspomnianych lotów są następujące. Bardzo prosimy o wysyłanie drogą e-mail na adres pr@airport-poznan.com.pl dokumentacji (skany biletów wraz z kopią dokumentu potwierdzającego płatność, paragony parkingów, koszty dojazdu i inne) poniesionych kosztów z tytułu niedopuszczenia do lotu na tych destynacjach. Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie wspólnie z naszą firmą ubezpieczeniową. W przypadku pytań prosimy o ich zawarcie w korespondencji. Zarazem dziękujemy za już złożone tą drogą reklamacje. Pozostaniemy z Państwem w kontakcie.
Ponadto, deklarujemy, iż wszyscy ci pasażerowie, którzy doznali utrudnień w ramach tych dwóch lotów otrzymają od Portu Lotniczego w Poznaniu specjalny darmowy pakiet na korzystanie z wyznaczonych komercyjnych usług lotniska. Pakiet ten zostanie doprecyzowany już wkrótce.
Jeszcze raz kierujemy słowa przeprosin.