Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Nagroda za pracę nad poprawą doświadczenia Pasażera!

Poniedziałek, 2017-06-12 

Port Lotniczy Poznań Ławica wspólnie z BBSG Sp. z o.o. ze statuetką Polishopa Honeycombs Award 2017 za pracę nad poprawą doświadczenia pasażera lotniska!

Polishopa Honeycombs Award to nagroda za projekty wykorzystujące innowacyjną metodykę design thinking. Projekt realizowany wspólnie przez Port Lotniczy Poznań Ławica i BBSG wybrano najlepszą inicjatywą 2016 w kategorii biznes. Zastosowano w nim podejście niestosowane do tej pory na lotniskach w Polsce - przede wszystkim w kontekście badań doświadczenia pasażerów. Efektem prac są m.in. wspólne rozwiązania zarządzającego portem lotniczym i zarządzającego strefą retail mające na celu zwiększyć komfort pasażerów i zapewnić lepsze doświadczenie na lotnisku. Rozwiązania przechodzą obecnie etap testów i będą wdrażane w drugiej połowie roku.

Powrót do listy
REKLAMA
REKLAMA